В воскресенье 10-го апреля в Молодежном парке прошло Первенство Ильичевска по Технике пешеходного туризма. Это был третий этап Чемпионата города по спортивному туризму "Весенний марафон".
Даже затянувшиеся холода, сильный ветер и временами снего-град не остановили спортсменов-туристов.
Конечно, участников первенства было не очень много. Дело в том,что в эти выходные проходила 38-й туристский переход "Одесская сотка", поэтому часть участников отдала предпочтения переходу.
И все же соревнования по технике пешеходного туризма состоялись.
9-10 апреля 2011 пройдет традиционная "Одесская сотка". Этот, уже 38-й по счету, туристский переход "100 км за 24 часа по Поясу Славы" посвящен Дню освобождения Одессы от немецко-фашистских захватчиков.
Призы победителям подготовили редакция газеты "Вечерняя Одесса" и Главное управление МЧС в Одесской области.
Пешеходные участники Туристского перехода „100км за 24 часа" собираются 9 апреля на регистрацию на месте старта (Два столба), где судьи будут в 10 часов утра.
На Аллею Славы ехать не надо! Там для пешеходов ничего не будет! Передай эту информацию товарищам!
Просим тех, кто не прошел именную регистрацию в турклубе (особенно команды), приехать на старт пораньше, т.к. надо будет заполнять заявки.
Впрочем, можете приехать на старт с заполненными заявками, скачав бланки здесь (формат А5).
Для именной регистрации будет отдельный стол с табличкой „ИМЕННАЯ РЕГИСТРАЦИЯ".
У стола с табличкой „СТАРТ регистрация" участники (включая и членов команд), прошедшие именную регистрацию заранее, или на старте, должны сообщить свой номер судье старта и проставить печать старта в личной карточке и в командной карточке (где отметки КП).
Тут же команды должны сообщить об изменении состава.
Команды, не получившие командные карточки в турклубе, должны получить их у судей этого стола.
Не забудьте проставить в личных и командных карточках печать старта.
Утром 9 апреля ожидается дождь и сильный ветер. Днем и ночью погода будет лучше.
Просим принять дополнительные меры для сохранения в сухом состоянии карт и карточек.
Дистанції «смуга перешкод» кубку України з пішохідного туризму «Веснянка 2011» 1. Клас дистанції – V 2. Довжина –до 1 км 3. Кількість етапів 13 (самонаведення) 4. Заданий час 2 год.30 хв. 5. Проходження дистанції: в заданому напрямку. 6. Старт о 9.00. 7. Склад команди – 6 чол.( не менше 2 дівчинки) 8. Команда прибуває на старт за 20 хв. до старту для перевірки спорядження, проходження техкомісії. 9. Вся дистанція проходиться у касках, одежа повинна закривати коліна та лікті. 10. Обов’язкова наявність засобів для в’язаня нош, аптечці. На всіх безпечних майданчика є можливість організації ПС силами команди.
Перелік етапів: 1. Команда поділяється на три зв’язки . Перша зв’язка організовує крутопохилу переправу(довжина до 25 м.), друга – спуск по вертикальних перилах (довжина до 20 м.),третя займається в’язкою жорстких нош. Після проходження етапів перші дві зв’язки міняються етапами та проходять їх у зворотному напрямку. Третя зв’язка після закінчення в’язання нош поділяється та проходить також ці етапи і знімає мотузки. Обладнання етапів: Крутопохила переправа вниз – на вихідній стороні опора Д 20 см.,на фінішній опора Д 25 см..Верхній та нижній майданчики безпечні. Контрольні лінії. Спуск по вертикальних перилах - опора Д 15 см. Жердини для в’язки нош.
2. Траверс з потерпілим. Довжина етапу 14.5м. Команда транспортує потерпілого (кукла) по наведеним командою перилам за допомогою жорстких нош. Обладнання етапу: 4ПС . контрольні та обмежувальні лінії. ПКЧ 1- 25хв.
3.Траверс + Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу 32м. Обладнання етапу: 4ПС .ПС1 (опора)-ППС1 – 3.5м;ППС1-ППС2-2,5м;ППС2-ППС3-2,5м;ППС3-ПС2-3м(підйом);ПС2-ППС4-3.5м;ППС4-ППС5-3.5м;ППС5-ПС3-4м;ПС3-ППС6-3м;ППС6-ППС7-3м;ППС7-ПС4-3.5м.. контрольні та обмежувальні лінії. З ПС4 команда організовує спуск по вертикальних перилах(довжина 20м). Нижній майданчик безпечний. ПС4 обладнаний вантажними перилами та 2 ЗСК.
4.Підйом по схилу. Довжина 30м. Нижній та верхній майданчики безпечні.На цільвому майданчику вантажні перила. Нахил склону 40-65 градусів.2ППС ПКЧ 2 – 50хв.
5.Крутопохила переправа вниз з потерпілим. Довжина 30м. Команда наводить переправу та виготовляє кокон. Потерпілий із числа команди(непритомний). Обладнання етапу: Верхній майданчик – грузові перила . 2 ЗСК. безпечний Нижній майданчик –опора Д 25см. безпечний.
6.Скальній підйом .Підйом потерпілого з супроводжуючим. Довжина 12м. Обладнання етапу: Нижній майданчик-вантажні перила.безпечний. 2 ППС. Верхній майданчик- дві точки для кріплення карабінів,вантажні перила.безпечний. Травма потерпілого-перелом рук та ніг.
7.Спуск по схилу. Довжина 15м. Обладнання етапу – 1 ЗСК на верхньому майданчику. ПКЧ 3 – 1г15хв.
8. Підйом+Траверс + Спуск по вертикальних перилах. Довжина етапу: підйом 12м,траверс 79м,спуск по вертикальнім перилам 10м. Обладнання етапу: стартовий майданчик ( безпечний)- ППС1- 5м (підйом);ППС1-ППС2-7м(підйом);ППС2-ППС3-10м;ППС3-ПС1-11м;ПС1-ППС4-3м;ППС4-ППС5-3м;ППС5-ППС6-3м;ППС6-ППС7-2.5м;ППС7-ППС8 -2.5м;ППС8-ППС9-2.5м;ППС9-ПС2-3м;ПС2-ППС10-6м;ППС10-ППС11-6м;ППС11-ППС12-6м;ППС12-ППС13-3м;ППС13-ППС14-3м;ППС14-ППС15-3м;ППС15-ППС16-2.5м;ППС16-ППС17-3м;ППС17-ПС3-3м. ПС3 обладнаний вантажними перилами та 2 ЗСК. Нижній майданчик безпечний. ПКЧ 4 -1г40хв.
9.Крутопохила переправа вгору. Довжина 25м. Обладнання етапу-нижній майданчик безпечний ,опора Д 25см. Верхній –вантажні перила.безпечний. На підйомі для першого учасника 2ППС.
10.Спуск по вертикальних перилах+ спуск потерпілого з супроводжуючим. Довжина 12м. Обладнання етапу :Верхній майданчик-2ЗСК,вантажні перила.безпечний. Нижній майданчик безпечний. ПКЧ5-2г05хв.
11.Переправа по мотузці з перилами. Довжина 22м. Перший учасник долає етап з використанням нижньої суддівської мотузки за допомогою бокового маятнику. Решта по наведеним командою перилах. Обладнання етапу:Опори Д 25-30 см. Нижня мотузка.
12. Навісна переправа через яр. Довжина 45м. Обладнання етапу: вихідна ділянка –опора Д 45см. Цільова ділянка-вантажні перила.
13. Переправа через річку по колоді. Відстань між опорами 20м. Довжина колоди 7м.Наявність течиї. Команда укладає колоду за допомогою триноги. Обладнання етапу: Опори Д 25-40см.
Кубок України зі спортивного (пішохідного) туризму Веснянка 2011 (14-17.03.2011 Херсонська обл.)
Загальна інформація про дистанцію крос-похід. Район змагань: с.Микільске --- с.Понятовка Білозерського району Херсонської обл. вздовж р.Інгулець та р.Інгулка , обмеження з півночі шосе Херсон-Берислав. (P47) Район змагань можна подивитись в інтернеті тут Дозволяється використання електронних приладів навігації, мобільних телефонів,топографічних карт та аєрофотознімків. Для крос-походу видається спортивна мапа М1:10000 Н=2,5м., 2008р.корегування, дистанція вдрукована. ( для пролога: 3шт.формату А4 та 3шт.фрагмента мапи, для основної частини крос-походу:2шт.формату А3) Клас дистанції – 5 Протяжність дистанції - 20 км. (за оптимальним варіантом руху) Порядок проходження: на пролозі в заданому напрямку на основній частині крос-походу за вибором. Технічних етапів - 40 (із них с самонаведенням 37) Заданий час - 10 годин. Контрольний час – 10,5 годин (КЧ на Пролог – 2год.) Командне спорядження : чохол/полотнище для нош, килимок (min 60х180 сm. для кокону), аптечка. Необхідне спеціальне спорядження для проходження техетапів.
Старт команд загальний. Відсидки командам не надаються, команда сама вирішує чи чикати в черзі, чи йти на наступний етап. Результат команди визначається по сумі набраних балів за проходження техетапів за мінусом штрафу отриманих під час проходження техетапів. Дистанція крос-походу складається з двох частин: Пролог ( в заданому напрямку) та Основної частини (за вибором).
ПРОЛОГ. Контрольний час на пролог: 2 години. Кількість техетапів: 6 (із них с самонаведенням 5) Мапу дистанції зв’язки отримують під час старту. (3 шт. ф.А4./варіанти «А», «В», «С»,/ та 3 фрагмента мапи /з виносним КП, варіанти «А», «В», «С»/ М1:10000 Н=2,5м) Команда розділяється на 3 зв’язки («А», «В», «С») Взаємодопомога між зв’язками на дистанції пролога заборонена! (крім телефонної та в межах стартового/фінішного кола ) Кожна зв’язка отримує свою мапу з дистанцією/ варіанти «А», «В», «С»,/ Згідно жереба команди будуть примусово розділено на 2 частини: перша частина команд рушає на дистанцію виносного техетапа, а потім на дистанцію орієнтування, друга частина команд навпаки. Дистанція пролога складається з 2х частин:
1.Виносний техетап (+350---650м. від старту, по фрагменту мапи / варіанти «А», «В», «С»/) Технічні етапи обладнано 3 паралельними гілками. Етапи: * «А» спуск по вертикальних перилах + підйом "умовного потерпілого” (способом: "нога-груди”) * «В» спуск + підйом по схилу * «С» підйом по вертикальних перилах ("контекст”)
2.Дистанція орієнтування (довжиною до 5км. кожний варіант/ «А», «В», «С»/ ) Перша ділянка дистанція в заданому напрямку(нанесена на карту), друга частина дистанції по азимуту та відстані ( в легенді будуть указані додатково GPS координати азимутальних КП) Останнє КП азимутального маршруту буде нанесено на карту і на ньому буде техетап: * переправа по мотузці с використанням бокового маятника / "цирк” / (NB! 1 гілка!)
Кожна зв’язка після проходження частини пролога здає суддям мапу з відмітками на КП, далі получає від суддів наступну мапу з карточкою для відмітки другої частини пролога. Після проходження всіма зв’язками своїх дистанцій команда вирушає на основну частину крос-похода.
ОСНОВНА частина крос- походу. Кількість техетапів: 34 (із них с самонаведенням 32) Протяжність дистанції – 14км. (за оптимальним варіантом руху) Заданий час: 10 годин. Контрольний час: 10,5 годин (NB! З урахуванням часу на проходження пролога!) Техетапи проходяться за вибором. Мапа основної частини крос- походу буде видана за 15 годин до старту. Перелік техетапів: *Навісна переправа через річку,яр. *Крутопохила переправа вниз та вгору *Підйом по скельній ділянці та схилу *Траверс скельної ділянки та схилу *Спуск по вертикальних перилах *Спуск по схилу *Переправа через річку, яр по колоді *Переправа по мотузці с перилами *переправа на плавзасобах *транспортування потерпілого (на ношах, в коконі,підйом та спуск потерпілого з супроводжуючим, підйом потерпілого з супроводжуючим зі скальної тріщини) *подолання скальної перешкоди маятником *рух по жердинах та купинах *холості КП орієнтування (бонусні)
Згідно тактики команди зв’язки чи команда можуть використовувати та залишати в центрі змагань на старт/фініші (NB! в стартовому колі!) різне своє спорядження для проходження різних частин крос - походу чи прологу. (після відправлення команди на основну частину крос-похода, представник команди має право забрати залишене командою спорядження в свій польовий табір)
Більш докладніша інформація (довжина етапів, діаметри опор, суддівське обладнання етапів) буде пізніше…
Этим постом я начинаю цикл статей о Кубке Украины по технике пешеходного туризма "Веснянка - 2011"
Общая информация:
Кубок України зі спортивного (пішохідного) туризму "Веснянка"
1. Змагання проводяться з 14 - 17 квітня, на скельному масиві поблизу с. Микільське Херсонської області (район дачного кооперативу «Ізумруд»), від села Микільске до місця проведення змагань буде вивішене маркування. Розміщення учасників проводиться в польових умовах. 2. Склад команди – до 10 осіб: 6 залікових учасників (у т.ч. не менше 2 жінок), та 2 запасних учасника, 1 суддя і 1 представник команди. Спортивна кваліфікація та вік учасників Кубку — згідно Правил змагань зі спортивного туризму. 3. 3магання проводяться на дистанціях V классу: "Смуга перешкод" (командна), "Рятувальні роботи” та "Крос-похід" 4. Програма змагань:
1-й день Заїзд учасників змагань. Робота мандатної комісії з 15.00 до 19.00. Нарада ГСК з представниками команд, жеребкування. 2-й день Відкриття змагань, змагання на дистанціях за порядком, встановленим ГСК. 3-й день Змагання на дистанціях за порядком, встановленим ГСК. 4-й день Змагання на дистанціях за порядком, встановленим ГСК.Нагородження переможців та урочисте закриття змагань. Від’їзд учасників. 5. Перелік спеціального спорядження команда визначає самостійно, виходячи з Умов дистанцій, які будуть повідомлені завчасно на сайтах http://fst.ks.ua та http://risk-life.com/. 6. Нагородження: додатково до пп..7.2; 7.3 даного Положення, команди-переможці і призери у загальному заліку змагань та по окремих видах нагороджуються пам’ятними призами та дипломами спонсорів, а саме, за перемогу у загальному заліку встановлені такі нагороди: 1 місце - 5000грн. 2 місце - 2000грн. 3 місце - 1000грн. 7. Місця команд на всіх дистанціях визначаються згідно Правил змагань зі спортивного туризму. При рівності результатів перевага надається команді, яка має меншу кількість штрафних балів. 8. Місця команд у загальному заліку визначаються сумою місць, зайнятих ними на окремих дистанціях. Команди, що не мають повного заліку посідають місця після команд з більш повним заліком. При рівності результатів перевага надається команді, яка має кращий результат на дистанції "Крос-похід". 9. Додаткова інформація: За додатковою інформацією звертатися за телефоном: 050-318-53-72 (Коріновський Андрій Валентинович).
В этом году Веснянка будет проходить в рамках Кубка Украины. Информация по соревнованиям будет отправлена командам зарегистрировавшимся до 14 марта 2011г.